Stan


Stack till stan efter skolan idag med fina Johanna. Vi köpte glass på reccardos, shoppade, drack läsk, snackade osv. Mysigt hade vi de! De har ju varit otroligt fint och varmt väder idag - loove! Har bara gått runt i shorts och linne hela dagen idag, super skönt. Dock har de varit lite kvavt, men jaja. Hah, vet ni? Köpte nya skor som jag skrev i inlägget under, och när vi gick till stan hade jag på mej syrrans "convese" (inte äkta och i nåt konstigt matrial ..) Men när jag köpte skorna la jag dem andra i påsen och tog på mej dem nya. Och när jag kom hem insåg jag att jag inte hade glömt syrrans skor i stan! :o -  så typiskt mej. Pappa ska ringa dem butikerna som vi var i imorgon och se om någon lagt undan dem - får hoppas på de! Annars är jag nog lite död när syrran kommer hem. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0