Fredag

Förlåtförlåtförlåt för den sjukt dåliga uppdateringen dem senaste dagarna. Men har faktiskt inte tänkt så mycket på bloggen, lagt den lite åt sidan helt enkelt. Men nu är jag på spåret igen och jag lovar bra uppdatering i helgen! :) så, vad har hänt idag då? När jag kom hem solade jag lite, åt en jätte god räksallad osv. Sen vid 4 stack jag till Sandra och Frida. Vi gick till stan och åt reccardo's och satte oss vid nissan i solen - härligt! Sen stack vi hem till dem och gjorde iordning oss och sen blev de tjejkväll hos Julia H. Vi åt grillat, gick runt lite, snackade och massa sånt. Hade grymt kul som vanligt. ;) Vi åt också färska svenska jordgubbar! Första gången i år faktiskt - så himla gott de är! Yes, de var min dag de. Sola, reccardo's, kompisar, jordgubbar, tjejkvällar - de är livet de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0