Tomt ..

image description

image description

Några bilder från dagen. Vid 12 kom sandra, frida och amanda hit. Vi gjorde inte så mke, men lite senare ringde en kille och var intresserad av min våningsäng och ville komma hit och kolla på den! Blev jätte glad för har velat bli av med den ett bra tag nu, och den tar ju ganska stor plats av min rum. Så vid halv 3 kom han och hämtade den. Som ni ser på den sista bilden blev de ju rätt så tomt när den försvann. Vi ska kolla på en ny säng och nya möbler i veckan, så jag får sova på en madrass på golvet så länge, men de funkar ju. De är ju bara några dagar, men jag tycker faktist de blev riktigt mysigt. Visar bilder på hur de ser ut senare. Nu ska jag fixa lite tills imorgon!

Kram


Kommentarer
Postat av: bea

sv:okej, tack!



Kul att göra om sitt rum, det vill jag också göra.. ! :)

2012-03-04 @ 18:54:57
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0