Shopping!

 image description
Detta fick jag av familjen idag + 1000kr. Jätte nöjd faktiskt. Fick också 500kr från mormor och morfar, dem har varit här ikväll. Fick en jätte söt vit spets från gina som jag verkligen gillar - 149kr.  Sen fick jag en jätte gosig tröja från monki med en lite ficka där fram och knappar i ryggen - 300kr. (Hittade dock ingen bild på den på deras hemsida ..?) Fick också ett par slitna ljusa jeans från gina som jag verkligen ville ha, grymt snyggt till sommaren - 399kr. Och sist men inte minst ett par svarta shorts men hög midja och knappar på sidorna. Skit vad snygga dem är! Tänk dem shortsen, den vita spetsen, solbrillor, skinn jacka, vita converse - galet snyggt till sommaren asså! :D Iaf, är grymt nöjd med denna fördesedagen. Nu blir de bara mys med familjen hela kvällen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0