Trött tjej

image description
 Ursäkta för den dåliga bilden, men är jättre trött just nu, ska berätta varför. Inatt sov jag och amanda över hos sandra och frida som jag sa innan. Mysigt hade vi de. :) Vi somande iaf vid halv två - två, och som ni säkert redan vet så älskar jag att sova läänge på morgonen, men fick inte sova längre för dem, haha ;) Vid fyra åkte jag, sandra coh frida till träningen. När de gått en liten stund fick jag och frida värsta sockerkicken! Seriöst. Vi skrattade och garvade så mke så att våran tränare nästan blev arg, höhö .. Vi bakade vaniljmuffins innan vi åkte, och de blev lite för mke socker i dem, haha, ops ? När jag kom hem tog jag snabb dusch och sen blev de till agilityn med mamma och isko, så är rätt trött just nu som ni kanske förstår.  Jao, så såg min studiedag ut! :) Nu blir de tven och engelskan och NO och sen krypa ner i sängen och sooova!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0