Stan med vännerna!

Efter skolan idag stack jag och några vänner till stan som jag skrev i förra inlägget. Vi lunchade först på hello och sen blev de shopping. (Visar vad jag köpte sen.) Vi gick väl mest runt och kollade på kläder, skor och smink. Sånt som man aldrig får nog av liksom! Sen skulle sandra och frida hem, så jag och jossan stack hem till mej. Vi satt mest ute på balkongen och och snackade. Sen gjorde vi en läsläxa tills imorgon - skönt att ha de gjort. Japp, så har min tisdag sett ut - riktigt roligt faktist. :)  Och ni ser ju på bilderna hur sjukt fint väder de var också! Kan ju inte blir bättre! :Dimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0