Shopping

Åkte in t stan med mamma innan och shoppade lite. Köpte ett par svarta tajta byxor med hög midja och dragkedja där bak från VILA - älskar dem redan! Sen så köpte jag en skit ball skinnjacka från HM. De börjar ju bli lite varmare nu, så behövde en lite tunnare jacka nu t våren. Köpte också en liten värmespray till håret, också från HM. Och till sist så köpte jag ett par mörkblåa skor med en liten klack. Dom är från dinsko. Lite shopping blev de trots allt! :)

image description

 

Och så blev de lite godis från hemmakväll på vägen hem också ;)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; först redigerar jag de i något program. Sen laddar jag upp bilden i typ storlek 200 eller 300 i ett inlägg. Sen kan du dra i kanterna för att fixa mer storlek. Sen står det jämte du laddar upp bilder "HTML". Du klickar kopierar allt som står där ocj klistar in det någonstan i kodmallen. Hoppas du förstog :)

2012-03-03 @ 22:02:28
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/
Postat av: bea

snygg skinnjacka, hur mycket fick du betala för den ? :)

2012-03-04 @ 16:22:36
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0