Min tisdag

Heej, vad har ni gjort idag? Jag har iaf varit med sandra och frida. :) Vi gick först hem till mej och åt och sen gick vi till stan. Vi gick typ mest runt och kollade i butiker och snackade. Hittade en jätte fin lila stickad tröja som skulle passa perfekt till mina nya svarta byxor, men jag köpte inte den .. Ångrar faktist de lite, men får köpa den någon annan gång ist. ;) Sen gick vi och tog en fika på esresso house, så mysigt de är där inne asså! Borde gå dit oftare, efter de blev klockan ganska mke, så vi stack hem till dem. Fick med mej två bhar från lindex föresten. Japp, såg såg min tisdag ut. :) Nu blir de plugga vidare och sen tv:en. 
Ursäkta för bildlöst inlägg, men har inga nya bilder, sorry .. :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0