Isko 4 år!

Idag fyller min lilla nallebjörn 4 år! Grattis på dej gubben. Kom ihåg första gången jag såg dej. Du sprang runt och lekte och bråttades med dina bröder. Du var så söt, och väntan på att få komma tillbaks och hämta dej var enorm. Den längsta väntan i hela mitt liv. Och efter lång väntan så åkte vi och hämtade dej. Du fattade nog inte att du tillhörde vår familj nu. Och när vi kom hem var du så slut så du la dej på gräset i trädgården och somnade. Och när du vaknade igen så sa mamma att jag skulle hämta vatten till dej, och då frågade jag: Ska de vara kallt elr varmt ? haha, så dum fråga ;) Kom också ihåg att du knappt orkade gå runt huset innan du blev trött igen och behövde sova. De var den bästa sommaren i hela mitt liv, när vi fick hämta dej, lilla isko. Att alltid ha någon som kommer fram och hälsar när man kommer hem efter skolan. Att alltid ha någon som du kan krama när du är ledsen. Att alltid ha någon som du kan leka med. Visst, en hund kanske inte är samma sak som en människa, och kanske inte kan förstå lika mke som en människa kan, men en hund/djur sviker dej aldrig.


Älskar dej mest av allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0