Fredags kväll

Har precis städat färdigt buren t min lilla söta maja, så nu är de fräsch i buren och har köpt lite nya " leksaker " t henne, så nu är hon glad, hihii. :) iaf sitter jag och kollar lite tv lyssnar på musik. Ska snart bädda ner mej i min mjuka säng och läsa lite, har helt fastnat vid en bok .. ;) japp, så ser nog min kväll ut. Juste! Glömde nästan att fråga vad ni tycker om den nya designen ? Är inte riktigt färdig med den än. Finns en hel del saker i menyn som inte är klart än + lite annat. Har inte heller hunnit att fixa den nya headern än, ska försöka göra de i helgen. :) ha en sön kväll!


Kommentarer
Postat av: Johnna

sv; haha <3 som det kan bli alltså ;) Fast de byxorna är ju rätt populära så kanske inte är så konstigt :)

2012-03-03 @ 15:02:14
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0