Fräsch

Tog en riktigt lång dusch för ett litet tag sen- super duper skönt. Älskar känslan när man är ny duschad. Smörjade iaf precis in kroppen i body lotion och la på en natt/dag kräm till ansiktet, så nu är man fräsch minsann! :) Innan jag duschade la jag också på en rengöringskräm - rekommenderas stort. Jag brukar också alltid ta i värme kräm i håret när jag har duschat. Om man tar i de precis innan man ska platta/locka de tycker jag de ser fettigt ut, så därför brukar jag göra de innan jag går och lägger mej. Nu ska jag fixa till naglarna lite snabbt och sen krypa ner i min säng och plugga till ett NO prov till tisdag .. -,- sjukt tråkigt NO är asså ..?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0