Skolavslutningen!

Tänkte visa er lite bilder från skolavslutningen som var idag, sommarlov nu ju!! Denna sommaren kommer inte blir lik någon av dem andra, hehe. :D Glömde såklart bort att ta bilder på min outfit, men hade på mej klänningen jag visade er och dem vita kilklackarna - kunde knappt gå efter de, hehe. Till de hade jag platt hår och mitt bena som ni ser på bilden längst ner och skinnjacka och ett rosa armband hade jag också till. Vad tycker ni?! Tog lite tid att ladda upp alla bilderna för dem har uppdaterat blogg.se så de ser lite annorlunda ut, men jag vänjer mej snart. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och att sommarlovet har börjat med färska jordgubbar ♥

Kommentarer
Postat av: amanda olsson

ååh önskar att jag kunde vara med er, Älskar er<3

2012-06-15 @ 12:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0