Galen i shopping ..

Yes, tuvärr stämmer överskriften - GALEN I SHOPPING! Var ju i stan innan med fina Johanna. Blev lite shopping som vanligt, hehe. 
Ett par jätte söta shorts i spets, perfekt till sommaren! Från GinaTricot.

Bas lack som man har under nagelacket så inte nageln slits, rakhyvlar och fina lösnaglar till skolavslutningen i en ljusrosa färg i kort modell. Bas lacket och lösnaglarna är från Kicks och rak hyvlarna från lindex.
Blev också en dount som jag hittade inne på Cubus. Tycker de kan bli riktigt snyggt om man sätter upp håret i en sån, så jag tycker de var värt att testa. Funderar faktist på att sätta upp håret i en dount på skolavslutningen om jag får till en snygg.  

Och till sist blev de två produkter från Body Shop. En liten body lotion, perfekt att ha i handväskan. Och en hand kräm som stärker nagelbanden och hjälper mot torra händer som jag har.  
De var dagens shopping de. Vad tycker ni? De var fullt med folk i stan för de var studenten, så de var lite trångt. De började också spö regna helt plötsligt. Men som tur va var mamma också i stan, så hon skjutsade oss hem. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0