Amanda

Kör på lite snabbt nu om de är okej. Kommer bara att börja gråta ännu mer annars. Igår slutade en väldigt nära vän till mej som heter Amanda. Hon och hennes familj ska flytta till Spanien (barcelona) och bo där. Och såklart var de jätte jobbigt för oss att säga hej då. Blev mest 'älskar dej och du är värdens bästa Amanda' osv. Många kramar och tårar. Grät hela dan, halva natten och imorse i skolan .. Har sagt de här tusen gånger innan, men om du ser de här Amanda så ska du veta att jag älskar dej så otroligt jävla mycket och att jag saknar dej som in i helvete redan. Jag vill backa tillbaka tiden jag haft med dej och din otroliga fina personlighet. Vill göra om alla fina minnen vi skapat tillsammans och göra fler, men tuvärr går de inte. Kommer aldrig glömma dej och tiden jag fick ihop med dej. De är inte många som har en vän som du. Älskar dej mest gumman, du betyder ❤

image description

världens finaste leénde <3

 


Kommentarer
Postat av: amanda olsson

jag älskar dig så jävla otroligt mycket börjar gråta när jag såg det du skrav älskar DIG<33333<3<<<3<3<3<3<3<

2012-06-01 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0