Skal

Tjenare ! :)

Skolan idag va rätt så okej faktist, slutade tidigt idag också, så de va ju bra. :) Åt typ inget i skolan. De va korv, och jag hatar de ! Seriöst. Så himla äckligt .. ;s Men när jag kom hem så beställde jag en kebab rulle från hawaii ist. ;) Mke bättre än den dära äckliga korven, hohoo. (a)

Hittade en sida på nätet där de finns många, snygga och galet snygga iphone skal och mke annat. Har kollat runt lite där ett tag nu och hittade några skal som jag vill ha. Får se om de blir något/några. ;) Man får ju passa på när de är så pass billigt, ellerhur ? (a) Ta bara dem här skalen ! Billigt ? Oja. ;)


69kr                                                               49kr
Skal iPhone 4 USA Retro Skal iPhone 4 Zebra mönster


Kommentarer
Postat av: kip

hejhej! Bra blogg! På vilken sida fanns skalen på? Svara via min blogg! Kram :)

2012-01-21 @ 18:19:37
URL: http://bykip.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0