Tröööööött.


(bild från förra veckan.)

Hejjsan svejsan. Har varit så jäkla trött idag så jag kommer kanppt ihåg vad jag heter ?! Hahaha, nej men har en sån där dag då jag inte vill göra nånting och bara sitta hemma och glo på tv, snacka om osocial ..
Idag vaknade jag halv 7, åt frukost, gjorde mej klar och sen bar de av t skolan. ( som vanligt ? ) I skolan va de segt som vanligt, tisdagar är värst enligt mej. Pallar inte skriiva mer nu,  men ni får ha de så bra så hörs vi kanske lite senare om jag är lite piggare då. ;)

Kramisar från ...... du vet vem, hihiii. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Tack Klara! <3

2012-01-31 @ 18:53:43
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0