Torsdag

Just nu : försöker plugga in engelska gloserna tills imorgon. Tråkigare än tråkigast .. ;s

Har inte bloggat så mke idag. Men de är för att efter skolan idag så tog jag, sandra, frida och julia d bussen hem t julia d. ;) Hon bor på frennarp och de var skita kallt ute, typ 7 minus, så vi tog bussen. Vi stog typ och väntade på bussen i 20 minuter, fy var kallt de va .. Men medans vi väntade så försökte jag få skjuss av dem som körde förbi, dock gick de inget vidare, hehe. ;) och julia stog och vinkade på varenda bil som körde förbi ?! hohoo. Men till sitts kom bussen t frennarp. Har aldrig varit hos julia förut, så de va kul att vara hos henne. Vi spelade typ mest spel och skrattade, hahaa. Filmade en film på typ 20 minuter när julia ligger på något konstigt sätt från soffan ner t golvet, men dock vet jag inte hur man laddar upp video. ;( annars skulle jag nog visa er den, men jag skulle jag nog vara död dagen efter ? Hahaa. :) Aja, kul hade vi iaf. ;)<3 nu måste jag plugga vidare ! .. Önska mej lycka till.

/ Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0