Outfit + kvällen.



Detta fick då bli kvällens outfit. ;p

Svart linne, stickad gosig kofta, nya jeansen och lite smycken t de. Och sen hade jag platt hår ( som vanligt ? )
hahahaa, och en vanlig sminkning. :) Kom hem för en timma elr ngt, och de var en riktigt mysig kväll med tjejorna ! God mat, skratt och roligt. :) Älskar verkligen tjej kvällar !  Dock lite pinsam tysnad ibland, men sen kom vi igång och snacka igen, hohoo. ;)

Nu ska jag skriva färdigt inlägget och sen ska jag nog gå och lägga mej, trött ! Var i stan innan och köpte ett par  USA-byxor från gina. Visade dem i inlägget under. :) Jaao, imorgon får jag se vad jag hittar på .. (a) Men räkna med bra uppdatering iaf. ;) Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs imorgon.
/ Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0