..

Heej, förlåt, förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men imorse tänkte vi först åka t Ikea och kolla på och nya möbler t mitt rum. Men pappa sa att vi skulle ha gäster ikväll, så vi kanske skulle åka t Ikea imorgon ist. :) ville först ha en soffa under våningsängen men sen kom jag på att jag kanske ville ha en vanlig säng ist .. ? Har inte riktigt bestämt mej än, så vi får se. ;)
Just nu kollar jag på livet blir bättre. Tycker de programmet är jäkligt bra, mitt favorit program faktiskt. De handlar om människor som berättar om sina liv, och vågar säga vad dem tycker. Nu ska jag snart byta om. Gästerna kommer om en timme ungefär. :)
Ha en skön kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0