Cupcakes

Hejjsan !
När jag kom hem från skolan idag fick jag för mej att jag ville baka cupcakes ! Har aldrig bakat de förut. Men när jag skulle ta fram alla grejer så såg jag att vi inte hade nåt smör hemma, men mamma skulle ändå t maxi och handla så. Jaapp, nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma hem. Medans jag väntar tänkte jag fixa lite med bloggen. Ska oxå försöka ta några bilder i helgen t den nya headen. Känner att jag vill få in lite vår känsla i headern. Jaapp, men ni får hoppas att de blir några gooa cupcakes iaf !
Uppdaterar mer sen.

/ Klara.


Kommentarer
Postat av: Ana♥

Sv; Tack. Han heter Clinton. ;-D

2012-01-13 @ 17:36:08
URL: http://anastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0