3 januari.

Imorse vaknade jag av värsta huvudvärken. Kändes dom att hela huvudet skulle explodera ! Seriöst .. Men när jag kom upp hoppade jag in i duschen. Sen gick jag ner och åt frukost och så. (a) sen kom mormor och morfar. Morfar skulle hjälpa pappa med att typ laga ngt .. Sen åt vi och så och sen sorterade jag alla kläder jag inte ville ha längre från min garderob. :) Skönt att ha de gjort asså ! Va rätt så mke, hehee. :)
Nu har jag precis sett klart en film, fjärde gången, hohoo .. ;)

Oh, just de. Nämnde ju de där att jag kanske skulle lägga ner bloggen, men har faktiskt inte bestämt hur de blir med de än .. Men jag tror att jag behåller den ett tag framöver iaf .. Men om jag tar bort denna och ångrar meej, kan jag ju alltid skaffa en ny, ellerhur ?


( bild från nyårsafton. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0