11 januari

Hejjsan. Vaknade inte utav väckaklockan imorse, utan jag sov t halv 8 utav att mamma väckte mej. Fixade mej snabbt och sen traskade ja iväg t skolan. Skit tråkigt väder va de imorse asså ! Kalt, blött och mörkt ..
Som tur var slutade vi tidigt idag. Skönt, och sen vid halv fyra åkte vi t träningen. (a) Nu har jag precis duschat och ska snart plugga in lite spanska glosor tills imorgon. Glömde såklart boken i bänken ! Glömmer den där varje gång ! Seriöst .. Men som tur är så går ju syrran också i spanska, och hon har
kvar den boken vi har nu, så jag lånar hennes. ;p Ska försöka fixa lite med headern ikväll också. Vill igentligen byta ut den helt, men har tuvärr inga nys bilder som jag kan använda .. Men ska se om jag har ngn bild som kan bli bra iaf. :) Ojj, de blev ett långt inlägg idag, hehee. :)

Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0