10 januari



Hejjsan fina läsare.
Vad har ni gjort idag då ? Jag antar att ni har varit i skolan idag, för de har iaf jag. Första skol dagen på vårterminen. Rätt så seg dag, men de är väl inte så konsitgt när man har varit hemma och slappat i tre veckor, hohoo. ;) Men de var ändå rätt så okej. Vi har inte så många läxor denna veckan heller, skönt.
 Ni anar inte hur mke jag längtar t sommaren och varmen va ? (a) Älskar att gå på stranen med en stor glass i handen elr att bara vara ute och gå en lång promenad med hunden när de är sommar. :)
Fast jag skulle heller inte vilja ha sommar hela året om, man skulle sägert tröttna då ..
Aja, nog om sommaren, höhöö.

/ Klara


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Vi tänkte det först men det blåste så mycket så vi skippade det ;)

2012-01-11 @ 18:50:28
URL: http://jjoohanansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0