Torsdag

 Idag kom sandra och frida hit vid 11. Vi satt vi datorn, åt lunch och sen packade jag väskan och vi gick vi t österskans och därifrån åkte vi och träningen i söndrum. Vi har igentligen inga träningar på loven, men vi ville åka dit och träna lite bara. ;) ♥ Vi var där i ungefär två timmar tror jag och sen kom mamma och hämtade oss. Nu har jag precis tagit en lång dusch och sitter här och kollar på gamla bilder på datorn .. ♥ Tycker de är roligt att kolla på bilder sen när man var liten. Saknar den tiden otroligt mke .. Allt var så lätt då och man hade inte ett minsta bekymmer ..  Vill ni att jag ska lägga upp bilder på när jag var liten är de bara att säga till så fixar jag de.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0