Skal



Hade inget spc att skriva om, så då är de väl lika bra att visa skalet som landande i brevlådan idag. Snyggt ?!
De tycker iaf jag, annars skulle jag ju inte har köpt de ? hahaa. Beställde också ett skärm skydd som jag inte orkar visa. Ville igentligen ha ett usa skal också, men de jag ville ha fanns typ inte längre .. :/ typiskt.

Idag åkte vi skridskor med klassen. Gick väl sådär, men de började med att vi inte hittade vart vi skulle samlas, hehee, smarta vi är. ;) Efter vi slutade gick jag gick hem och lämnade cykeln och skridskorna hemma. Sen följde jag med sandra och frida hem. :)

Next: engelska gloserna.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du menade väl skridskorna inte skidorna? :)

2012-02-02 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0