Rain



Lördag idag. Hur skönt som helst. Började min morgon med en lång dusch. De bästa att starta morgonen med enligt mej. De har regnat en hel del idag också. Vet inte varför, men tycker extra mke om att duscha när de regnar ute. Hahahaa, tycker ni också de ? :) Men iaf, sen städade jag mitt rum och pappa satt fram skivbordskivan och tog bilder på våningssängen. Vi ska sälja den för jag vill ha en vanlig säng ist. Så vi ska kolla lite på nya möbler till mitt rum i veckan. Sen har jag och mamma kollat på resa t cypern. Vi har inte bokat ännu, men vi ska iaf iväg någonstanns i början av sommarlovet. Inte säkert att de bli cypern, men vi får se. :) Japp, sen har jag typ bara nördat framför wordfeud hela dan, hehee. Beroende ? ..

Ha en skön löördag ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0