Plugg

image description

Hejj på er. Sitter just nu här och pluggar på lite engelska glosor, kollar på sveriges värst bild förare och försöker läsa lite på pauserna. :) Japp, så ser min kväll ut. Var hos sandra och frida innan idag också. Vi hade de kul som vanligt, fast är riktigt trött. Så går nog och lägger mej tidigt ikväll. Ni anar inte hur mke jag längtar t loooovet nästa vecka ! Kommer bli galet skönt att slippa göra alla läxor och tänka på att gå och lägga sej i tid så man orkar gå upp dagen efter osv. Dock tycker jag de är lite snålt med bara en vecka lov. Skulle lätt kunna vara ledig i flera veckor. ;) nej, nu måste jag fortsätta med pluggandet !

Adios amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0