Naglar

Hej på er. Tänkte snabbt visa hur jag gjorde när jag fixade mina naglar igår kväll. :)

Först satt jag på en mall på varje nagel. Tycker de är svårt att få raka linjer, så därför anväder jag mallar. ( Om du först tar på nagelack och sen sätter på mallen, var noga med att de är helt tort. Annars så blir de klabbigt. )
Ni hittar mallarna på Kicks.


När jag satt på mallarna Så tog jag ett mörk blått nagelack och drog de längst ut på nageln. - två lager.



Sen när de torkat så tog jag på ett genomskinligt nagelack. - två lager. 



Och sen satt jag på en liten blomma och poff så har du fått skit snygga naglar! :) Mobba inte tummen bara, huhuuhu. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0