Mke text .. ;)

Uppdateringen har inte varit den bästa den senaste dagarna, men har lagt bloggen åt sidan lite. Har andra saker jag vill göra än att sitts vid en dator/mobilen och skriva ner vad man har gjort på dagen liksom .. Men har inget för mej just nu, så de är lika bra att köra på ett inlägg nu. Igår va jag med snadra och frida. Vi var här hemma. Vi gjorde väl inget spc ? Målade naglarna och lyssnade på musik typ, hahaa. ;) Idag när jag kom hem hittade jag ett kladdkaka recept som jag inte provat innan, så jag slängde snabbt ihop en kladdkaka och sen blev de träning. Var grymt trött i benen, så var helt slut när jag kom hem. När jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här och kollar på fuskbyggarna och pluggar på spanskan .. :), ojj, nu blev de mke text !, hahaa. Men hade lite att skriva om, så de blev en hel del. ;)

Ha en skön kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0