Måndag

image descriptionNär jag kom hem från skolan idag åkte jag t tandläkaren som jag skrev i förra inlägget. Han kollade bara på tandställningen och så, och han sa att dem skulle ta bort den snart, happy face ! :D Man tänker inte på att man har den, men de ska ändå bli skönt att bli av med den .. :) Och juste ! Träffade Ebba i väntrummet, haha. Blev rätt så överraskad för jag har inte träffat henne på länge. Men vi satt där och snackade och så tills dem ropade upp mitt namn. När jag kom hem igen bytte jag om sen åkte jag till träningen men sandra och frida. Nu har jag precis smörjat in heela kroppen i boddy lotion och kollar på familjen annorlunda, mys ! ♥

Kram


Kommentarer
Postat av: felicia

sv;

tack detsamma du!

skulle varit roligt om du fortsatte läsa och följa min blogg :)

2012-02-28 @ 20:08:57
URL: http://www.nattstad.se/felicialagrelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0