Lite shopping




Bikini överdel - 129kr. Mascara - 99kr.

Hej på er. Kom hem från stan för ett tag sen. :) Riktigt kallt vare ute ! Mina öron frös typ ihjäl, men de var väldigt fint väder, och jag fick med mej de nörvändigaste. En fin bikini överdel, mascara och en present t pappa. Fast vi fick typ gå runt halva stan för att hitta bikinis .. Fast de var de värt, för jag hittade ju dem till slut, och jossan med. ;) Vi gick också inom hemmakväll på vägen hem :) Stötte på en kompis som heter Ebba. När jag gick i orkester så var hon med där. Sjukt rolig tjej.^^ De var en bra dag i stan med jossan helt enkelt. :) Nu ska jag sätta mej ner och kolla igenom bilderna som jag tog imore. Dem kommer upp i ett annat inlägg lite senare.

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0