Helgen är räddad !



Hejjsan. Freedag idag ! Hur skönt som helst. :)  Har haft två stora prov denna veckan, så de ska bli skönt att ta de lite lungt.  Var på hemma kväll för ett tag sen och köpte lite goodis., så nu är helgen räddad. Hahaa, kan seriöst inte leeva utan godis ?! (a)Såå, hur ser min helg ut då ? Joo, imorgon ska jag typ bara vara hemma. Kolla film, vara ute på lång promenad med isko och så. En slapp lördag helt enkelt. På söndag ska jag på badminton tävling. Vi ska tävla på morgonen och vet inte riktigt när jag kommer hem. Så uppdateringen kanske inte blir den bästa på söndag. Nu ska jag fixa lite små saker med bloggen. Som ni sägert redan har märkt så satte jag in en ny header och en ny bakgrund igårkväll, men har inte riktigt bestämt mej om jag ska ha den headern, vi får se. :)

Kramsiar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0