tisdag

Fick bli en arkiv bild i detta inlägget för har inga bilder från dagen. Idag har jag varit med bästavän (Tilde) i stort sätt hela dan. Där har ni en av anledningarna till den kassa uppdateringen. Men hursomhelst. Cyklade hem till henne vid 12 tiden. Vi chillade lite, lyssnade på hög musik & gjorde en god pasta sallad till lunch. Lite senare runt 4 tiden skulle Tilde till frissan & för att jag endå inte hade något vettigare för mej att göra hemma så följde jag med. Efter det cyklade jag hem, åt lite & bytte om. Sen stack jag & Tilde till friskis och tränade lite på gymmet. Har aldrig varit där förut & har inget kort för att träna där men ska föröka att fixa det i veckan så jag kan åka dit och träna oftare. Var bara där och testade på idag. Oj, oj, oj nu blev det en hel del text! Haha, hörs! (:    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0