Shopping från Bulgarien

Hann även med lite shopping när jag var i Bulgarien som jag tänkte visa er nu. Ett plus är ju att det är billigare att shoppa utomlands som te.x conversen under. Fick dom för 300:- och här i Sverige & kostar dom runt 700:-. Tänkte iaf ha dem till hösten & nu i slutet av sommaren. Älskar färgen! Sen köpte jag lite snygga nagelack till mej & syrran. Ett vitt med lite glans i, ett ljus rosa & ett mörk rosa. Sen så hittade jag ett ur snyggt armband i en blå, lila, metall färg i en liten butik, visst är det snyggt?! Lätt att matcha till olika kläder också. Och till sist hittade jag ett jätte sött orange linne med lite spets framtill. Också lätt att matcha till ett par svarta shorts eller jeans, dock snyggare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0