dom senaste dagarna

Tänkte kort sammanfatta dem senaste dagarna eftersom jag inte har bloggat så mycket på sistonde. I måndags började ju skolan. Skönt att komma tillbaka till dem gamla rutinerna och vända tillbaks dygnet. Dock längtar jag redan till nästa sommarlov, hehe ;). I tisdags var jag med Tilde tror jag. Kom inte riktigt ihåg med tror vi var här. I onsdags var jag med Tilde igen. Hjälpte henne blandannat att städa rummet lite och sen chillade vi mest. I tordags var jag bara hemma. Dåligt väder var det och var sjukt trött så låg i soffan hela dan och kollade på twilligt filmer, mys! I fredags (igår) följde Tilde & Johanna med mej hem. Vi bakade kladdkaka som ni ser i inlägget under och bara chillade. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0