Valborg

Vad har ni haft för i idag? Valborg idag ju! Jag har iaf haft galet kul, ska berätta ;) vid 11 idag kom Sandra och Frida. Vi åt, gick ut på långpromenad med isko i shorts, linne och solbrillor vid sannarp i de underbara vädret som varit idag! Har faktiskt fått lite färg!, haha stolt ;) dock har jag fått mer fräknar, inte lika kul .. Sen har vi mest suttit ute på balkongen och solat, snackat och ätit jordgubbar - sommarkänslor asså! :D Sen vid 6 stack dem hem. Jag tog en dusch, fixade mej lite snabbt och sen tog jag cykeln och mötte upp Johanna och Tilde. Vi stack in till stan. Vi gick först runt i stan lite med en varsin läsk, sen gick vi ner till nissan. Tog ett tag innan dem tände brasan, så vi stack till hemmakväll och köpte lite godis så länge. När brasan brunnit upp så tog vi cyklarna hem. Ja, så har min valborg sett ut! Orkar inte gå in på detaljer, men har iaf haft galet kul idag och skrattat väldigt mycket! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0