Stan med jossan

Hej på er! Vad har ni gjort idag? ;) själv så var jag hos mormor och morfar imorse som ja sa innan. Jag hjälpte bland annat mamma med att tvätta bilden dom dock inte gick så bra - slutade med att jag var helt genom blöt, hehe. Vi åt lite god påskmat och sen åkte vi hem. När jag kom hem bytte jag kläder och sen vid 1 kom jossan. :) vi satt mest och pratade osv. Sen lite senare stack vi till stan. Vi gick runt och kollade i butikerna, blev en choklad ansiktsmask från lindex och en ögonfransböjare - TGR. Vi tog också en mjukglass med varm chokladsås. Gott, men lite kallt var de allt! Haha :) nu sitter vi här hos mej och snackar lite skit och lyssnar på radion! Mke t liv ..? ;)


Kommentarer
Postat av: S O F I A

Kan vara skönt att inte göra någonting ibland! :) Glad påsk! :D

2012-04-05 @ 18:42:26
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/
Postat av: JohannaAndreasson

Diggar bilden ;) haha :D

2012-04-05 @ 21:15:23
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0