Onsdag

Onsdag idag då - en dag kvar tills fredag, längtar! Berättar mer om morgondagens planer sen. När vi hade slutat idag så var jag tvungen att springa hela vägen hem för skulle vara hos tandläkaren 20 över 3. Men jag hann precis komma i tid. Efter de gick jag till gallerian, skulle möta upp Sandra, Frida och Juli där. Vi kollade runt i butikerna och sen gick vi till banken. Skulle fråga om jag kunde få en ny kod till mitt bankkort för mitt hade tydligen inte kommit ? Men hon sa att man skulle ha med sej föreldrar elr nåt, så de får bli imorgon tror jag - vill ju kunna använda de ju! Sen gick vi hem till Sandra och Frida. Vi fikade, fixade naglarna snabbt och sen kom mamma. Jaa, så har min onsdag sett ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0