Morgon dagens planer

Har inget spc att blogga om, så jag tänkte berätta er om morgondagens planer, för jag faktiskt lite på schemat, haha. På morgonen (kl.8) kommer städerskan, och vi kan inte vara hemma när hon ska städa så vi ska åka till mormor och morfar och äta frukost där. Sen är vi där ett litet tag, men måste vara hemma vid 1 för då kommer Johanna. Vi ska vara hos mej ett litet tag och sen drar vi in till stan. (igen?!) haha. ;) man får passa på när de är fint och soligt ute liksom! På kvällen har jag inget spc jag ska göra - blir nog mest chill framför tven och sånt mys! Hörs imorgon <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag är beroende av stan typ :D hahaha <3

2012-04-05 @ 10:36:10
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0