Mini shopping

Idag har jag varit med sandra och frida nästan hela dagen. Vid typ 3 åkte vi t polisen och fixade ett nytt pass t mej. Mitt hade gått ut, så var tvungen att fixa de. Sen åkte vi t banken - skulle ju fixa ett bankkort också. Man skulle ringa ett nummer och slå in när man är född osv. och de blev lite fel när jag skulle slå in en massa nummer så jag fick typ göra om de flera gånger - hehe ;) men hon sa att bankkortet kommer om några dagar, så jag får vänta lite innan jag kan använda de. Men hur som helst. Vi gick in till galerian en snabbis innan vi skulle hem. Blev lite mini shopping. Ett prickigt iphone skal och två ansiktsmasker.    


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0