torsdag

Heeejj. Är ganska trött just nu. Vi har sprungit/joggat på tid på galjberget idag. :)
Fick tiden 22min på 3km.  Dt gick bättre förra gången. fick 20min då tror jag.

Nu kollar jag på Supernanny. Och sen ska jag röjja undan lite för ständeskan kmr
imorgon bitti. Och sen måste jag öva på engelskan tills imorgon. Har typ bara läst
igenom den en gång! :o

Veckorna flyger värkligen iväg asså! :o Känns som det var måndag igår. Och snart
är de höstlov och sen jul.. Herreguud! :o
I helgen så ska sandraa och friddaa sova över. :) De blir nog kolla ngn bra film, snacka lite
och sånt dära. ;) Kmr sägert att bli naaajjjss. 
Det blir nog en hel del bilder också. Så var berädda på good uppd. :)
Jaupp. De var de jag hade o sääga. :D

Puuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0