Planer för veckan. (a)

Heeeeejj.
Imorgon blir de en riktigt lång sovmorgon, hehe ;) och sen cykla in t stan med pappa
och hämta nya cykeln! :D Min "gamla" cykel blev ju stulen ..
Ville igentligen ha en ljus rosa cykel, men dem var typ slut, så de blev en ljus blå ist. ;)
Gillade värkligen den färgen. :) Och sen skulle vi typ kolla lite på en ny mobil också. :)
Haha, känns som jag har haft den mobilen jag har nu typ i åratal, men har typ inte äns haft
den i ett år. :o Heheh. ;) Sen på vägen hem måste jag lämna tillbaka filmerna jag lånade när
sandra och frida sovde över förra helgen. (a) Jauup. Sen blir de väl cykla hem igen, sätta på
dator och blogga lite. (a) Sen ska jag försöka snickra ihop en ny header. :) Fast de kan ta lite
tid innan den kommer upp, så ni får hålla utkik. :)

På måndag ska jag t Väla med mamma och syrran. :) 
Sen på tisdag vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Kanske är med ngn kompis ? ;)
På onsdag ska jag och kajsa ta bussen t mormor och morfar och äta lunch där. :) Sen på kvällen
tänkte jag ta lite bilder och sånt t bloggen.
Sen på torsdag blir de väl ränsa lite bilder och fixa lite med den nya headern. :) Sen på kvällen ska
jag på tjej kväll hos Tilde. :D Kmr sägert bli gaalet nice. ;)
Och på fredag blir de slappa dag. :)
Ojj, nu blev de mke text .. ;)

Puuuuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0