Misslyckad kladdkaka..


Hejj. Idag när jag kom hem gick jag först ut med Isko. Sen började jag att baka kladdkaka. :)
Fast de blev inte såå bra .. Ska berätta.
När jag hade gjort färdigt smeten så ställde jag ju in den i ungen. Och sen efter typ 5minuter
när jag skulle kolla till den, så såg jag att nästan en fjärde del av smeten låg i botten av ugnen! ;o
Så jag tog ut den, ställde den på bänken i köken och sen fick jag lite damp. Sen ropade jag på kajsa
och frågade om hon kunde hjälpa mejj, men var " upptagen " med annat .. och de kallar jag syskon kärlek ...
Och sen när jag skulle ta ut den, så kom de jätte mke rök för de som låg på botten av ugnen var ju bränt.
Och sen gick brandlarmet, och då äntligen kom kajsa..
Jag som bara ville vara lite snäll, och så blev allt så himla fel .. ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0