Cha cha bloggen! (a)

Idag vaknade jag vid 11. ( av att kusinerna väckte majj .. ) Sen gick vi ner och åt frukost.
Sen kollade vi på tv, och sen åkte dem hem vid 1 tror jag. Sen gick jag ut med hunden och
sen satt jag majj vid datorn. Nu tänkte jag fixa lite tills imorgon. Ta fram nya kläder och fixa
till naglarna. Lägger upp ngn bild på naglarna sen om det blir bra. ;) Sen efter de tänkte jag
bara läsa igenom historian lite fort som vi har tills på fredag. Kommer gå skit dååligt ! Jag suuger på
historia ! :o

Imorgon är skolan igen, och sen dra t träningen. (a) Sen efter de blir de plugga historia och sen
städa hamsterburana. :p Ska försöka blogga lite från mobilen när jag är i skolan också. Så att
ni kan följa majj överallt ! heheh .. ;)
Pöss. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0