Glömska ja ..

Heeeej.

 Förlåt för jag inte har bloggat ngt alls idag, men de beror på att jag helt enkelt inte har hunnit .. Ska berätta. När jag kom hem från skolan så gick jag först ut en lång runda med Isko. Sen när jag kom hem åt jag, bytte om och sen cyklade jag t sandra o frida vid 3 för vi skulle t träningen. Sen när jag kom hem duschade jag först, sen städade jag hamster burarna. Skulle igentligen städa dem i lördags, så de var nog dags nu. x) hehehe ops !? Sen när de var gjort tänkte jag öva på spanska läxan t imorgon, men sen kom jag på att jag glömt glosboken i bänken ?! ;o tredje gången .. :/ Har blivid sååå glömsk den senaste tiden .. :/ Så jag och pappa kollade på fronter om hon hade skrivit glosorna där, men nej, de hade hon inte, så pappa typ ringde henne .. hehehe, typiskt pappa .. ;) Men hon sa typ att jag skulle ha dem glosorna t en annan da ist .. Vet inte riktigt när, men hon skulle säga det imorgon tror jag. Sen efter de så läste jag snabbt igenom eng. glosorna tills fredag. Och nu sitter jag o tar de lungt o kollar på tv. Är ganska trött, så ska nog snart gå o lägga mej.

 Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0