Water wörld + lite annat ..

Shooo! :D

Idag slutade vi ganska sent i skolan. Rätt så seg dag, men så äre ibland. ;) Sen efter de gick
jag hem. Tog de lungt, åt lite o så dära. Sen bytte jag om och åkte t träningen. (a) Och nu har
jag pricis tagit en varm dusch och sitter i morgonrocken o kollar på water wörld, hahaha.
Rätt så sjukt program, men bra äre iaf. ;) Han dära " håriga mannen " elr vad han kallas
är så jäkla skappig! ;oo usch ..

Nu tänkte jag fixa lite mer med headern. När jag förstorade den dära stora bilden jag har i headern,
så blev den ganska suddig, så ska se om jag kan fixa t de, men annars kanske jag sätter dit ngn annan
bild ? Aja, får se hur de blir. ;)

Puuuuusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0