Min " fiina " daa ..

Heeeeej.

Jag har inte bloggat så mke idag, eller jag har igentligen inte bloggat ngt alls, men de beror på att jag har varit hos mormor o morfar med mina kusiner idag. ;) Träffar inte mina kusiner så ofta, för dem bor i göteborg, så de var mysigt att träffa dem. :) Min mammas kusin och hennes barn kom sen, och hon har fyra söner och en tjej som typ är ett elr ngt. Och dem killarna var typ 4-6 år, och heeeelt sjövilda!! ;oo Seriöst! Dem hade en liten tjej puddel också. Isko var med också. Sen så skulle dem typ "hälsa" på varandra lite, och då bara dem där killarna: HUNDFAJT!!!!! typ heela tiden .. Och då blev Isko helt galen och skälde, gnälde och skakade .. Stackarn .. :/ Och sen satt hon puddlen i bilden och då blev de lite lungnare iaf .. Jaupp, de var min dag de .. Imorgon skulle mamma kanske följa med mig in t stan en sväng och leta efter ngt att ha på mig på tjejkvällen .. Men annars får jag väl leta lite i garderoben och se om jag hittar ngt där. :) Nu ska jag slappa lite och se om de finns ngt bra på tv. ;*

Puuuuss o Kraaaamm. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0