Torsdag.

Heeeeeej.
 

Idag tog jag en riktigt lååång sov morgon, hehehe. ;) Man får passa på när de är lov, sen när skolan börjar blir de gå upp tidig varje morgon igen .. ;// Älskar att sova länge på morgonen, hehe. Sen vid 12 stack jag in till stan en snabbis själv. Köpte hårspray ( big pack ), en "kräm" man lägger i håret innan man plattar de så de inte blir så slitet och ett svart linne från JC. :) Sen när jag kom hem från stan åt jag, tog fram kläder som jag ska ha på mej ikväll, och sen hoppade jag in i duschen. (a) Nu sitter jag och kollar på tv och ska snart börja göra iordning mej. Lite innan 5 ska jag gå t Julia och så ska jag, Julia och Johanna gå därifrån t Tilde. :D Kmr bli såå roligt! :D
Jaa, vet inte riktigt vad jag ska sääga mer .. Men ha en mysig kväll. :)

Kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0