Toorsdag. ;p

Heeeeeeeej.

I skoolan ida hade vi ingen idrott sista lektionen, för när vi var på badhuset för ett tag sen drog de över på tiden. Så vi fick hoppa över idrotten ida. Men vid 13.20 skulle ja t tandläkaren. Så jag missade lite av bilden, men de var typ bara 20 min elr ngt. ;) Fast när vi kom t tandläkaren var vi såklart lite sena, men de tog typ bara 3 min!
Han kollade typ bara lite på tandställningen o så .. Fast ska typ ha den längre än väntat. Typiskt ..
Aja. Märker typ inte äns att jag har den ibland, hehehe. Fast ibland kan de vara lite svårt att bortsa på den,
memen. :)

Sen efter de stack ja t Sandra o Friida. (a) Vi stack i till stan e snabbis, köpte choklad från skånskan t mamma. Hon fyller år på löördag. Och sen gick vi t Hallo o köpte varsin klämd macka. Gott! :p När jag kom hem från stan var mormor o morfar hemma, för morfar skulle typ fixa ngt med mamma o pappas garderob.
 
För en liten stund sen ringde Friida o frågade om jag ville följa med på Breaking dawn på bio på söndag, o de är ju klart att man hänger på då liksom. ;p Amanda hade typ ring o frångat, o hon skulle typ boka platserna tror ja.  Fanns typ ba 4 platser kvar så aa. De blir nog braa. :)
Jauup, dedär var miin da. ;p

Ojj, nu blev de mke text. ;p




Kraaaaaamar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0