Tisdag

Sheeeena. :)

Idag började jag dagen med skoolan, som alla gör ? hehehe. Sen när vi sluta 14.20 tror ja, gick ja först hem o gick ut med Isko och åt. Sen tog jag cykeln och trampade bort t tvilingarna o Amanda. (a) Vi gjorde inget spc.
Vi typ bakade och övade lite på NO. Sen skulle Amanda typ hem, så vi satt på ngn film. :) Kom inte riktigt
ihåg vad den hette, men vi har sett den nårga gånger innan, men ändå braa. ;) Sen vid 20 över 7 elr ngt
kom mamma o hämtade mej. När jag kom hem förhörde mamma mej lite på NO, och sen läste jag typ
igenom den några gånger. Och nu sitter jag o kollar på Top Modell med syrran.



Kraaaaaaaam. :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: typ 15 ;) <3

2011-11-15 @ 21:33:52
URL: http://juliasfooto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0